En liten cupcake med färg kanske!

Idag är en såndär dag när jag
inte kan bestämma mej för VAD
jag ska göra.Rättare sagt VAD
jag ska börja med,för idéer finns
det minsann.
 
Igår natt (1.30 ca) innan jag struttade
in till sängen,så strök jag en tavla som
jag börjat jobba på med krackeleringslack.
 
Hade på morronen kladdat lite
random och drippelidroppat.
 
Nu var förstås tavlan inte torr
imorse när jag skulle fortsätta,
fastän det bara ska ta två timmar
innan man kan fortsätta.
 
Så då fick jag ett bakryck,tänkte att
lite fikabröd är ju alltid bra att ha i
frysen om man får besök.
 
Lite färg gör iaf att jag blir
på bra humör,så det fick bli
nåra skålar i olika kulörer.
 
Hackade en skvätt vit choklad oxå
som skulle få åka ner i formarna.
 
Äkta vaniljextrakt gjorde sitt
till smaken oxå.Den tackar jag
min kära fransyska för ♥
 
Började med blå smet i botten,
och fortsatte med grön.
 
Sen i med orange.
 
Ner så med lite choklad i varje.
 
För att avsluta med den röda smeten.
 
Jorå,och såhär blev dom.
Saftiga och alldeles underbara.
En cupcake,eller muffins om man
så vill SKA vara kompakt och INTE
sådär torr som fnöske.
 
Sen jag fick tag på detta recept,
kommer jag ALDRIG nånsin mer
använda mej av nåt annat.
PUNKT!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0