Att sova verkar ju överskattat!

Jaha,så satt man här mitt i natten
igen då och är inte det minsta trött.
 
Surfar runt lite här och var på olika
sidor,kollar bl.a tandborsthuvuden
till eltandborsten.Jämför priser och
frakt och lite sisådär.
 
Sen kan man ju alltid läsa ifatt lite
bloggar och kolla på playprogram.
 
Just det,jag grundmålar lite oxå
och provar diverse papperspyssel
som man kanske kan ha användning
för i framtiden när det ska göras egna
kort till födelsedagar t.ex.
 
Jorå,så roar jag mej i min ensamhet
såhär på tidiga lördagsmorgonen.
 
Och har jag rätt i mina misstankar,så
lär det INTE bli tal om att kunna ligga
kvar och dra sej om ett par timmar.
Det brukar nämligen bli PRECIS tvärtom
när jag inte kommer i säng,då är jag
piggare än ett helt mörtstim på våren.
 
Så nu vet ni vad jag gör.
Godmorgon då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0