Jag skäms fan,och ber om ursäkt å det grövsta

Göra snygga "dammsugare" var det!
Så fan heller att det gick.
Rakt ner i halsen kan jag nu stoppa
ett BIG NO NO,man ska banne mej
inte uttala sej innan man vet resultatet!
 
Å andra sidan skyller jag som vanligt
på ni vet vad och sen pratar vi inte mer
om det här.
 
Fast färgerna fick jag iaf till
riktigt jävla bra,så det får man
ju vara glad för trots allt.
 
Och vaddå,det kunde ha varit
värre och en aning fulare...kanske.
 
Huvudsaken är väl nu när det blev
som det gjorde,att prinsen tyckte
dom var goda.
Förresten var Gittan här förut och
även hon sa att dom fick godkänt.
 
Hon brukar vara ärlig till 99.9% (har jag fått för mej) ;)
så vi kör på det och struntar i resten.
 
På tal om Gittan förresten,när hon kom
på em-fika fick jag en påse med godsaker,
nämligen tre MANGO!
 
 
Fatta lyckan i att ha vänner som vet vad
man älskar och som DESSUTOM är så
ljuvligt rara att dom köper och kommer
och överraskar en med det. ♥♥♥
 
Jag säjer ju det,jag har fanimej dom allra
bästa och finaste vännerna man kan ha...
.......HURRA =)

Tack G,du gjorde ännu en dag i mitt liv
mycket soligare och jäkligt skön ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0