Ännu mer till bakavdelningen

Man kan väl aldrig få för många
bakformar eller för den delen 
andra bakgrejer,så nu har jag
det stora nöjet att visa en ny liten
raring i formfamiljen.
 
Rosa med högre kant och så jävla söt
att man vill äta upp den.Nu ska man
iof äta upp det som görs I den,men
ja ni hajjar.
 
Lite sockerpasta kan inte heller skada,
och gör man inte av med allt så går det
väldigt bra att frysa in tills det behövs.
 
Sen lovade jag ju visa vad som stod
på bänken igår eftermiddag.
 
Jag brukar "skojja" med prinsen typ varje
fredag och säja :
"Ameh tack snälla för fredagsblommorna"!
Nu menar jag kanske inte just blommor,det
har blivit en symbolisk fras bara när han
kommer med kramen.
(och skoj förresten,det ligger visst allvar i det faktiskt)
 
Jag överraskar ju själv åt höger och vänster
och norr och söder,så visst är det ju kul och
känns fint i hjärtat när man i egen hög person
blir uppskattad av den man är gift med.
 
Det är förvisso ingen surprise om man hela
tiden påtalar sånt,men igår hann jag inte säja
nåt,så man kan lugnt säja att jag upplevde ett
"HALLELUJA MOMENT"!
 
Två askar med fack till mina pysselattiraljer.
MYCKET trevligare än en bukett blommor,som
jag för övrigt har svårt att komma överens med.
 
Ibland,och jag säjer just IBLAND får han sina
infall och tänker till ;)
Om mina påtalanden haft nån inverkan just igår
ska jag låta vara osagt och jag tänker inte spekulera
i det heller även om det ligger nära tillhands ATT det
KAN vara så.
 
Nej,jag intalade mej att det kom spontant,tackade
så hjärtligt och tog själv fram en överraskning till
honom som så ofta förut.(otippat...NÄ!)
 
Så kan det va,vi är olika men det GÅR om man
vill att lära äldre hundar (förlåt män) att om inte
sitta helt så iaf att knäböja då och då!
 
Och DET kära ni,det får man INTE förringa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0