Pyspunka deluxe

Inte nog med att min cykel stått i
källaren ett antal år med däck som
saknar tillstymmelse till luft,jag känner
att det börjar pysa ur mej oxå.
 
Idag känner jag mej HELT tom och
jävligt olustig till mods.En konstig
klump i magen som jag inte förstår
mej på alls och hur jag än försöker
så hittar jag inga orsaker till VARFÖR 
jag mår som jag gör.
 
Visst,jag har sovit sämre än nånsin på
sistone,hur fan man nu kan det när det
redan innan och alltid är skit,men på
nåt märkligt vis finns det nivåer där
nätter från ena natten till den andra
upplevs totalt annorlunda,fastän det
på morgonen är en vanlig morgon.
 
Djupt och mysko det där lät då.Ni ser
själva hur svårt det ens är att försöka
förklara lite förståeligt bara.
 
Och så dessa jävla berg & dalbanor med
hetta.Jag blir fanimej helt rabiat på´t!
 
Från att ena sekunden sitta och småhuttra,till
att den andra sitta och fläkta galen med min
solfjäder då det känns som om jag långsamt
sänks ner i en vulkan.
HELVETE,boka in mej på könskorrigering NU,genast!
 
Lavan lixom rinner ner från huvudet och
fortsätter mot midjan.
Efter nåra minuter i extremt kaos kommer
så kallsvetten och lägger sej som en fin,fin
hinna över hela mej och efter ytterligare nån
minut kan jag återigen andas relativt normalt.
 
ÄR DET KONSTIGT ATT MAN INTE KÄNNER
IGEN SEJ SJÄLV .
VA?
VA? VAAAA????
 
Naturligtvis slutar det inte med detta.
NATURLIGTJÄVLAVIS ska man få ännu
fler konstiga och icke önskvärda reaktioner.
 
Det drar i socker och sötsakstarmen som fan
när dessa extrema "klimakterieskov" är på besök.
 
PRECIS som när man var yngre och gick in i
den satans PMS-fasen!!!!
 
Ameh vafan då,räcker det inte med att man 
redan känner sej som en oformlig massa?
Räcker det inte med sömnbrist,glömska och
allmänt utspridd förvirring och en hjärna så
full med fetvadd att inget varken kommer in
eller ut.?
 
Tydligen inte,tydligen INTE ALLS!!!
Nähe och näerå,tack för den vinstlotten då!!!!!!!!!!
 
Och jag stenvägrar fortfarande att stoppa i mej
nån slags hormoner,så visst,jag får väl skylla
mej själv,men kommer förhoppningsvis tacka
mej själv för att jag lät bli eftersom det ju tyvärr
finns tråkigheter i släkten vad gäller fulgener
som invaderar alla möjliga kroppsdelar.
 
Mitt svar är alltså och kommer vara:
NEJ,jag tänker INTE bjuda in nåra hormonpreparat här!
                                  NEJ!
 
Vad jag däremot ska göra nu,är kaffe!
Om jag så bara får en stunds uppåttjack
och glädje i eländet,så tackar jag JA direkt!
 
Gevalia is my best friend,and we´re gonna 
hang out for a while now.
 
Simple as that men ändå komplicerat i det stora!
 
Puss på er ♥
 
Om man ändå va en skalbagge av okänd sort såna här extrapissiga dagar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0