Intervallklubben sammanträder

Man blir ju så jävla glad i höger
klubbarm när sverige tar sej till
final i hockey.
Och att man samtidigt då kan
använda ovan klubbarm i ett
helt annat syfte tillsammans med
nån i samma klubb,det kan ju fan
inte kännas mer tillfredsställande.
 
Nu hade iof båda vi önskat att detta
enbart varit klubbarm i hockeysammanhang,
men vaddå,nu är det ju som det är
och åldern låter lixom inte hejda sej.
 
Här just i detta ögonblick när nr 29 i Sverige skickar pucken i mål bakom
Finlands målvakt viftade vi frenetiskt med högra hejarklubbsarmarna.
 
För att direkt därpå gå in i intervallklubben som medelålders överhettade
kärringar i ena soffhörnet.
Att vi sen nästan omedelbart frös som små nakenråttor är oxå en del i denna
tragiska åldersföljetong.
Vi förstår iaf varandra och kan skratta åt eländet samtidigt!
 
Vilken jävla tur att jag hade VARSIN solfjäder åt oss då!!! 
 
Jag hade bestämt att det skulle serveras aningen grönare OCH nyttigare snacks,
och så kommer DLV med halva chips och godishyllan bara sådär!
(var ändå duktig och lät bara 2 pyttechips glida in i munnen,duktig idiot typ!)
 
Snäll som jag dock är mot andra,hade jag
oxå gjort varsin liten dessert med smak av
Dumlekola till prinsen och DLV.
Kaffet tog slut i ett nafs,så jag fixade faktiskt
mer efter att gästen/klubbmedlemmen tackat
för sej och åkt hem vid 22 tiden.
 
Ja,sen diskade jag och kom väl i säng runt
01.15 eller nåt sånt,men att somna,det var
det som vanligt värre med.Fast jag orkar
inte diskutera det med mej själv längre,jag
blir inte mer trött för det.
 
Ha en skön söndag så hoppas iaf jag på att
Sverige kör skiten ur Canada ikväll och tar
hem guldet i hockey.Det är dom fanimej
värda,banne mej.
Hej,hej...HEJA dom!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0