Förste maj och jag tar ledigt

Fy fan vad jag inte har gjort eller
tänker göra ett jävla skit idag!
(inget jättevettigt iaf)
 
Prinsen drog på fisketur så jag och
Cindy kamperar ensamma här i huset
idag,en röd trist men solig dag.
 
Nåt majtåg har jag inte sett till heller,men
dom uppehåller sej väl på större ort kan 
jag tro.Bryr mej inte det minsta faktiskt.
 
Jag sitter bara här och filosoferar och
dricker lite kaffe.Vantrivs med mitt eget
jag men försöker tänka positivt och 
verkligen tro på att det NÅN dag om jag
har riktigt jävla råflyt,kommer bli bättre.
 
Just nu känns det ganska hopplöst och
faktiskt väldigt jobbigt psykiskt,men vaddå,
jag kunde ha sett ännu värre ut även om det
inte alls känns så vare sej inuti eller utanpå!
 
Äsch,jag ska inte trötta ut er med mina trista
utlägg och beskrivningar,fast ibland bara MÅSTE
jag få ur mej skiten som trycker på och som
tenderar att explodera i ett enda stort jävla bryt!
 
I em drar jag kanske med Prinsen till DLV
en snabbis.Hon behövde hjälp med nån
buske som skulle flyttas och bindas upp
på tomten som hon hållit och röjt undan på.
 
Vissa har energi minsann,önskar jag kunde
få lite och som kunde "sätta" sej i mina
nervbanor.Det kanske oxå kommer vad det lider.
 
Näevars,nu får jag allt ta tag i kragen och
göra ingenting alls lite bättre.
Måste dock ut med hunden en stund först.
Hon vill ju ligga ute i solen i friska luften
och ha det gott,och jag behöver nog oxå
lite D-vitamin faktiskt.Det kan "nog" inte
bli sämre,iaf inte för stunden.
 
Puss på er ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0