Det tar sej!

Man ska fan inte räkna med underverk.
Rättare sagt så kan man ju hoppas,men
det finns verkligen inga garantier.
 
Ett litet steg i taget blir snart nåra stycken.Kan väl räkna till ett par hundra igår!
 
Solen sken över byn,men luften var lite kall tyvärr.Men,jag var nöjd,det var jag!
 
När jag skulle tända i köksfönstret på kvällen fick sen syn på fler än ett grönt blad
i krukan jag ställt där.Fråga mej inte VAD jag petat ner där för det minns jag inte.
Tror att det iaf kan vara nån äpplekärna men är långt ifrån säker på vad mer det är.
 
Det tar sej iaf och det är ju kul!
Om det blir nåt rejält av det är
svårt att sia om,men man vet aldrig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0