Ajm in heaven,iaf värmemässigt

Inatt har mina lakan inte varit fuktiga
enbart av tantproblem,det har varit
tropisk fuktighet i hela sovrummet.
 
Jag sover ju med öppet fönster,och
satan så kladdigt det var inatt när jag
kröp ner under täcket.MEN,det gör
mej absolut ingenting,tvärtom faktiskt.
 
Igår em hade jag besök av två små gossar,
den största av dom skulle till tandläkaren 
en sväng,så då lekte jag och Lewi.
 
En koja under matbordet,det har mormor och där är det jättekul
att krypa in för att leka tittut!
 
Till mellis serverades mango,äpple och jordgubbar.Perfekt för mormorn oxå som
försöker va ståndaktig födomässigt.
 
Till lunch serverade jag mej själv det här.
Vitkål,morötter,paprika,tomater och rostade sesamfrön.SÅ gott!
 
Som ni ser var Wille inte heller sen att hugga in på godsakerna!
 
Nu fortsätter denna dag med lite pannkaksgräddning.
Själv ska jag käka mango och äpple.Heja mej!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0