Men hörrni,det är ju torsdag alleredan

Är förresten alleredan ett ord som
överhuvudtaget finns med i ordlistan?
 
Skitsamma,det är iaf redan torsdag,och
imorrn således fredag IGEN!
 
Fattar ni att det då på lördag är första
april och då äntligen får man helt lagligt
börja använda sommardäck på bilen.
 
Kruxet är bara att min rygg absolut INTE
vill beblanda sej med såna sysslor som
det innebär att byta däck,och plånboken
vill definitivt inte beblanda sej med nån
verkstad som utför sånt.
 
Jävla jobbigt det här,som ett moment 22
milt sagt!
 
Men som sagt,idag är det ju inte april,så
istället för att ränna ute med min förjävliga
rygg,har jag tagit det ganska lugnt härinne.
 
Det resulterade iof i en liten bakstund,och
nu står dom vackra bröden på bordet och
bra längtar efter att få bli uppätna.
Tror jag iaf,det vore ju förbannat synd att
kasta dom när man gjort sej besväret med
att plocka fram alla grejer och dessutom
diskat efter sej.
 
Hade lite morötter hemma,så det rev jag ner
och tillsatte.Samt ett par matskedar honung
aningen oförberett och ganska ogenomtänkt,
jag gillar ju inte ens honung i vanliga fall.
Å andra sidan kan det ju göra brödet lite
saftigare i kombination med morötterna,så
tänkte jag DÅ iaf,nu vetitusan om det va så 
värst smart,för smakar det mycket honung
kommer ju inte jag äta av det.
 
Den som vågar får se,d.v.s jag!
 
Torsdagskram och nyp i kinden ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0