Lördagstävlan klar

Helvete vad länge sen det var som
jag tävlade.Det var iof jävligt länge
sen jag vann oxå för den delen.
 
Fast det såklart,om man inte deltar ÄR
det ju ganska svårt,för att inte säja 
omöjligt att vinna så det kanske har sin
naturliga förklaring varför vinsterna uteblivit.
 
Men iaf,idag har jag skickat in ett bidrag,och
som vanligt eftersom jag typ bara tänker i rim,
så fick det bli ett även denna gång.
Skillnaden idag var bara att jag INTE ansträngde
mej eller ens brydde mej om att få till nåt som
verkade klatschigt.
 
Vem vet,jag kanske får ett mejl med ett stort
jävla GRATTIS du VANN i.
Hade fan inte gjort ont nånstans om jag ska
va riktigt ärlig.
 
På tal om helt andra grejer,så vankas det kalas
idag framåt eftermidda´n.Lilla pappsen fyller
nämligen 75 år och ska firas med mat och fika.
 
Vi får väl se hur stor partylusten är om ett par
timmar,känner jag mej själv rätt nowadays,så
hade jag lika gärna kunnat stanna hemma,men
man vill ju inte göra fadern besviken så det är
väl bara att bita i det stora röda våräpplet och
åka iväg sen.
 
Funderar faktiskt på om jag ska "grunda" med
lite av soppan som blev över från igår.
 
Fisksoppa med extra hetta i form av TVÅ burkar
chilicreme fraiche.
Vi får se som hon sa den veliga!
 
Min extremt goda fisksoppa,igår med torsk i!
Det ni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0