Lilla pappsen 75 år

Tänka sej,att lilla far nu fyllt hela 75,och
igår samlades hans barn med vissa respektive,
hans barnbarn och barnbarnsbarn (några av dom)
för att äta gott,fika och lyfta denna fembarnspappa
som oxå kan titulera sej morfar,farfar,svärfar och
som sagt oxå gammelmorfar/farfar!
 
Det är inte det lättaste att få honom stå stilla,så jag är glad att jag lyckades!
 
Mycket gott fanns det på bordet.
 
 
 
 
 
Det är inte enkelt att få med ALLA på bild,
så jag fokuserar väl lite på dom mindre
istället,och dessutom är dom sötare än
alla oss vuxna tillsammans!
 
Den här krabaten känner ni ju igen sen förr,han var typ ÖVERALLT och fort går det!
 
Wille fick en sprillans ny Minionpyjamas av moster "Mellan" som han blev
SÅ glad över och som passade perfekt! ♥
 
Söta lilla Jonathan,mina barnbarns syssling.Alltså ett av mina syskonbarns son.
 
Strax innan kaffet blev jag undersökt av Dr William som konstaterade att jag
hade väldigt bra reflexer,åtminstone i knäna.
 
Mellan & Wille hängde lite i köket och snackade hemlisar,och jag tror nog dom
har fortsatt med det idag eftersom Mellan sovit över hemma hos honom ♥
 
Sen kom äntligen kaffet fram och det ställdes även ut glass för dom som önskade.
 
Dom här två hittade en egen myshörna i hallen och fortsatte snacka.
 
Storasyster lyckades fånga jubilaren i farten och tänka sej,bägge
två blev ju riktigt fina på bild.
Endast 17 år skiljer dom åt,för han var tidig på barnalstrarfronten
vår lille far.30 år fyllde han månaden efter att femte barnet fötts.
Säja vad man vill,men det tycker iaf JAG är bra jobbat ♥
 
 Det tar förstås lite på krafterna att fylla år och ha SÅ många omkring
sej en hel eftermiddag och kväll,så en stunds vila bland två av barn-
barnen kändes nog bra.
 
Jag är SÅ glad och tacksam över att
både pappa och mamma fortfarande
är vid så god vigör,och som pappa
själv sa när han tackade oss alla för
att vi kom och firade:
"Än sålänge kommer iaf både mamma
och jag ihåg vad vi heter".
Humorn har han oxå i behåll,och DET
kära ni är väl iaf en riktigt bra egenskap.
 
Tack ALLA för igår,tack mamma som fixat
så fint och gott till oss och sist men inte minst:
Grattis återigen lilla pappsen ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0