Karma is da shit

Kände att jag behövde nåt nytt som
kunde hjälpa mej lite i vardagen,och
då kom jag på att :varför inte fixa till
en tavla som jag kan se VARJE dag.
 
Karma är iof snart lika uttjatat som
"Carpe Diem",men på nåt sätt har
det inte samma sliskiga känsla i
munnen när jag uttalar det.
 
Och så tror jag verkligen på att det
stämmer,jag menar:det jag sänder
ut kommer oftast tillbaka.
 
 
 
Naturligtvis ska en "Karma-ängel" ha fluff på kjolen,åtminstone när det inte
finns fjädrar på vingarna.
 
Det går i perioder det här med mina ängeltavlor,och just nu behöver jag dom
mer än nånsin faktiskt.Det kanske låter både flummigt och töntigt,men på nåt
märkligt sätt blir jag både glad(are) och lugnare av att ha dom omkring mej.
 
Det har ju lixom blivit ett par stycken!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0