Gravering för skojs skulls

För att inte säcka ihop totalt och
kasta in alla handdukar som finns,
så MÅSTE jag försöka sysselsätta
mej lite även om energinivån är på
noll och lusten inte riktigt vill infinna
sej som jag vill.
 
Det är då ganska bra,att det finns lite
att välja bland här hemma i skåp och
lådor.Ska jag va helt ärlig så finns det
faktiskt MER än bara "en del"!!!
(fråga mina barn och närmaste)
 
Jorå men iaf,ett par glas har jag trots
allt fått till,även om det tagit sin tid.
Fast varför jäkta när man inte behöver?!
 
Modell 1 med fjärilar på ena sidan och text på den andra.
 
 
Modell 2 (aningen fylligare/rundare glas) med samma text men med hjärta på.
 
 
 
Det var allt för nu,vilket i sej känns tillräckligt med tanke på hur jag mår.
 
Kram iaf och var rädd om dej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0