Funderingar och sisådär

Fy fan vad jag skulle vilja ha "gåvan"!
Jag menar "gåvan" som i att kunna
kommunicera med andevärlden och
se saker som andra INTE ser.
 
Jag vill förstås inte se äckliga saker
och läskig skit,jag vill bara va medial
på det angenäma sättet (om det finns).
 
Det kommer aldrig troligtvis aldrig ske tyvärr.
Jag har nämligen huve´t fullt med "annat"
och kan inte "stänga av"!
 
Om jag gnider händerna mot varann,sådär
som spirituella gör för att "känna in",så
händer absolut INGENTING bortsett från
att det känns obehagligt och oskönt och
jag blir otroligt irro.
 
Så,jag får väl bara acceptera att jag aldrig
kommer till den "nivån",jag får helt enkelt
fortsätta befinna mej HÄR,NU och vara den
vardagliga Majso som dras med sina "kärring-
besvär",graverar lite,slumrar i soffan nu & då,
dricker kaffe som värsta freaket och inbilla
mej att det FAKTISKT kommer bli bättre bara
jag håller ut!
 
Visst är det väl ironiskt så säj =)
 
Men iaf,lite frisk luft har jag ändå fått och FÅR
eftersom den fyrbenta ska ut ett antal ggr per
dygn,och när jag kommer ihåg tar jag som ni
kanske märkt med mej kameran oxå.
 
Min hjärna befinner sej ju som bekant i 
"grötmood" nu,så var det inte ens när jag
väntade barnen.Det är en helt ny dimension
det här.Jag klampar runt i gröt dagarna i ända
och önskar inget hellre än att få springa barfota
i nyklippt gräs och bara VARA jag igen!
Fan VAD JAG LÄNGTAR!
 
Men,det kanske oxå kommer vartefter vafan vet jag!
Tillsvidare är jag jag uppenbarlig en "konstig" jävel!
 
Så,med dessa rader låter jag bara nåra bilder
säja söndagssitt och så ska jag ta itu med
kommande måltid nämligen fish taco!
Jag är så inihelvete eh jag tappar orden oxå,det är
en av eh...FAN jag kommer inte på vilka orden är!
 
Just det,jag är så "wild´n & crazy" och det är en
BIVERKNINGARNA av gröthjärnan!
 
Fattar ni NU vafan jag menar med att det är ett
helvete att må som jag gör och inte känna sej
som sej själv nånjävlastans nu????
 
INTE!
 
Skit samma dårå,men så är det iaf och det får jag
bara acceptera och försöka ta mej igenom!
 
PUNKT!
 
Söndagshimmel med moln!
 
Söndagshund!
 
Stående söndagshund!
 
Vackra blommor från prins William ♥
 
Chokladrensning i kronologisk utgångsordning!
MÅSTE fan börja baka mer med choklad!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0