Fartfylld fredag med gott avslut

Igår var det full fart framåt mest
hela dagen faktiskt.
Trots ett jävligt trist,blött och mycket
grått väder vägrade jag låta mej nedslås.
 
En av höjdpunkterna under dagen var
att jag gjorde ett superklipp i lokala
affären och med mej hem följde en
elektrisk mackapär.
 
Ska jag va helt ärlig,så finns det egentligen inte utrymme för ekonomiska
utsvävningar denna månad,men ibland MÅSTE man ta ett sånt här tillfälle
i akt.Jag hade ångrat ihjäl mej om jag INTE låtit den följa med hem,för länge
har jag velat införskaffa en ny "hackare" då min ordinarie är inne på sitt snart
30 åriga jordsnurr.
 
Framåt kvällskvisten kom DLV över på lite käk,och jag hade slängt ihop nån
kycklinghistoria i tortillabröd med diverse godsaker i som gratinerades i ugnen.
 
Prinsen fick dessutom ett par flaskor
"finöl",och jag,ja jag fick en skitläcker
flaska rosévin med tufft yttre!
 
En "Carolina Gynning" i drickbar tappning.Wow,ska bli very spännande att
prova den vid festligt tillfälle framöver.Lagom kyld och med ett glatt sinne förstås!
 
Nån vidare matfotograf var jag uppenbarligen INTE igår med 
tanke på hur denna bild ser ut,men jag serverade iaf en otroligt
god hallonsorbet med en klick grädde till kaffet.
Precis lagom i storlek och varken för söt eller sur,helt enkelt en
jävligt bra balans på det innehållet!
Säja vad man vill,men nog fan är jag ganska bra på att slänga
ihop saker som smakar gott ;)
 
Så värst entusiastiska ser dom förvisso inte ut där som sitter
i soffan,men vafan,man får va glad att man överhuvudtaget
tog en bild!
 
KAN ha varit Björn Skifs som va mer intressant än det faktum att
JAG kom för att göra dom sällskap,men jag har iof svårt att tro det!
 
Jomenvisst,det va den fredagen i början
på mars.Idag tror jag att det kanske blir 
lite tavelfix och troligtvis en större laddning
pannkakor oxå,ska nämligen bjussa "Mellan"
på mamsen godaste cakes imorrn!
 
Lördagskram & nyp i kinden på er ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0