En helt vanlig,grå och regnig fredag i mars!

Fan då tänkte jag imorse när mobilen började
vibrera bredvid mej i sängen...är klockan redan
halv sju,eller???
 
Det var den inte,den var bara 5.45 och ett litet
meddelande uppenbarade sej.Först fattade jag
ingenting och sen fattade jag ännu mindre,tills
jag förstod att det blivit ett felskick.
 
Jomenvisst då,bara att gå upp och ladda bryggarn.
 
Nån vidare solig fredag har det inte heller varit,däremot
ett satans regnande med slabbiga vägar och skitigt ute.
 
Jag har iaf lyckats fylla tårtan som ska dekoreras imorr´n.
Dessvärre har jag inte bestämt mej för HUR jag ska få till
den s.k finishen.
Har en tanke,men det vet man ju vid det här laget att dom
idéerna ibland INTE är att lita på,och nån plan B eller C
har jag inte heller.Det får bli som det blir helt enkelt!
 
Pissdålig bild,jag vet,men orka stå och fixa med inställningarna när man är seg.
 
Lördagen till ära (imorrn asså),ska jag äntligen inviga mina nya mascaror.
Snåla klubben har fram till nu använt ett gäng asdåliga varianter som inte
håller måttet mer än fem minuter efter påkladdandet och sånt funkar lixom
inte i längden när man redan innan är fulare än jag vet inte vad!
 
Ikväll ska jag bjussa andra hälften på
hemgjord pizza och sen somnar jag 
antagligen i soffan efter kaffet och efter
det är natten förstörd som så många
gånger förr.
 
Är det inte det ena så är det det andra!
 
Skön fredagskväll på er och kom ihåg:
snart är det "sommartid" igen...JIPPI!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0