Egna "barn" och andras ungar

Om nån hade frågat mej om jag skulle
vilja leva om mitt liv,så vet jag EXAKT
och PRECIS vad jag hade svarat:
"kommer aldrig på tal"!
 
Never in my life att jag återigen kämpat
i stort sett ensam med tre barn,strul och
och elände till följd av dåliga val men oxå
beroende på vad "andra" försatte mej i.
 
Nog om den historien.
Jag blir iaf så förbannat glad när jag kommer
ut ensam på innergården,Cindy springer omkring
och jag ler för mej själv...och varför ler jag kanske
ni undrar.
JO,för rakt över gatan gapar grannens ungar och
deras kompisar på varann i värsta kakafonin.
 
"PAPPPPPPA,säj åt henne,jag gungade först"!
"Ajjjjj,skrik,snyft och illvrål...jag sloooog mej"!!!
 
Vet ni vad jag gör i såna lägen?
Jag ler inombords och tänker:
"Fy satan så skönt jag har det som slipper stå
där med ledsna och arga ungar,så jävla förbannat
glad jag är som har det där gjort och som numera
kan bestämma själv NÄR,VAR och HUR jag vill ha
(barn) barnen omkring mej!!!
 
Lucky jävla mej asså.
 
Och idag är det fredag.
En fredag alldeles allena,bara solen som tränger
sej in genom dom skitiga fönstren,vilket jag för
övrigt ger blanka fan i eftersom det finns mycket
viktigare OCH roligare saker att ägna sej åt.
 
Jag ÄR en lycklig jävel,trots dålig nattsömn och
värmeattacker hela satans tiden.
Jag är jag och MINA barn är vuxna,alla utom dom
två små som iaf "nästan" är mina och som jag så
lyckligt ändå får träffa nästa precis när somhelst!
 
Kram & fredagsnyp i kvadrat ♥
 
Mormorns fredagsbarn och tillika älsklingskillar ♥♥♥ 

Kommentarer
Postat av: mellan

Njut! Jag älskar att bo själv, skulle aldrig flytta hem igen ;) hihi! va bra vi har de båda två :) <3

Svar: =) ♥
MAJSO

2017-03-17 @ 23:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0