Det blev kväll idag oxå

Den här förbannade kvällssegheten
i soffan tar fan kål på mej snart.
 
Jag VET egentligen varje gång det
börjar dra sej mot kväll,att om jag 
så bara halvlutar mej bakåt i soffan,
då dröjer det INTE många minuter
förrän jag dras in i dimman.
 
Så ock ikväll.
Jag ser fragment av tv-program som 
fladdrar förbi,men nån helhet blir det
typ aldrig av det!
 
SÅ.JÄVLA.IRRO.PÅ:MEJ.SJÄLV!
 
Nu har jag iaf gjort mej redo för sängen
även om jag med säkerhet både vet och
förstår att den absolut inte är ett dugg
intresserad av att få mej som gäst!
 
Men,men...det är smällar man får ta i 
denna otroligt trevliga period av sitt liv.
NOT!!
 
En liten men hjärtlig sak kan jag ändå
bjussa på såhär minutrarna innan söndag!
Min senaste tavla.
 
Gonatt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0