Sommarfeeling deluxe

Här stressas det med tårtor inför
morgondagen.
Där ljög jag faktiskt lite och jag vet,
det är skitfult att ljuga.
Egentligen är jag lite stressad inombords,
men samtidigt är jag lugn.Hur fan nu det
går ihop.
 
Däremot är jag liite orolig för hur jag ska
fixa till marsipanen på den tårta som ska
kläs med det.Jag gillar ju inte marsipan
och håller därför ALDRIG på med sånt.
 
Men,det får väl bli som det blir tänker jag
och skiter helt enkelt i att oroa mej i onödan!
 
Punkt och slut på den diskussionen,imorrn kan
jag kanske meddela OM det överhuvudtaget
blivit nåra tårtor!
 
Vad har hänt mer idag då?
Jo,jag har cyklat lite,njutit av den
härliga väderleken OCH så har jag
fått en egenplockad sommarbukett
av Wille som med mamman och 
lillebror kom på snabbesök för att
inte vara ivägen hemma,då det byggs
och fixas nytt hustak för fulla muggar.
 
♥Kärlek♥
 
Imorr´n är det fredag igen och sen blir
det snart måndag.
 
Och,på måndag då ska jag BARA njuta
av att jag klarat mej över 50 strecket med
ett helt år.(peppar,peppar)
Låt mej få leva tills dess ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0