Grannen efterfiras och uppdrag blir klara (vissa iaf)

Idag är jag spretig och faktiskt
lite splittrad.
 
Har firat lilla grannen som fyllde 
år i lördags,suttit ute i solen med
henne och druckit gott kaffe och
pratat bort ett par timmar.
SÅ välbehövligt och härligt.
 
Dessutom har jag gjort klart ett glas
samt lämnat ett textningsuppdrag.
 
Att sockerblommorna som jag tänkt
lägga på ena tårtan som ska hämtas
på fredag INTE blivit ens halvbra,har
jag ingen lust att prata om.
Jag lägger ner det projektet tills imorrn.
 
Jordgubbsmoussen däremot,den är klar
och står till sej i kylen.
 
 
 
Lilla grannen fick dom två ljuslyktorna
och en liten bag som läggs i frysen för
att sen ta fram och ställa vinaren på
kylning i.Perfekt till sommarens små
spontanbesök som kanske dyker upp!
 
 
 
Naturligtvis ska det väl vara blågult snöre på en studentpresent.Tycker iaf jag.
 
Imorrn väntar nya dekorationsutmaningar!
 
Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0