Torsdagskvällen i bilder

Nu är marmor trött.
Ja,ni läste rätt.Marmor som i mamma
och mormor,för det är precis vad jag
varit i eftermiddag och framåt kvällen.
 
Ska man va extra petig borde nog fru
komma in nånstans oxå,men jag orkar
fan inte tänka så långt nu.
Marfrumor,äsch!
 
Men iaf,det blev en snabbtur till Kolmården
iaf,man får ju passa på vetja.Dels var det ju
finfint väder och så har man ju lixom årskort.
 
 
 
 
 
 
Typ lite sådär känner jag mej!!!!
Trött,trött,trött!
 
Naturligtvis vann den här ungen "lite" choklad.(idag igen)
 
Jomenvisst,såvaremeddet!
 
Vi hörs då!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna - Fotograf & Rovfågeltränare

Kul att se att ni hade en rolig dag på bästaste Kolmården! :D

2017-07-20 @ 22:52:41
URL: http://annabrink.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Tack Anna.Ja på Kolmården har vi alltid trevliga och härliga stunder =)
Har du varit (eller är) rovfågeltränare där?Isf har jag (vi) kanske sett dej där :)

2017-07-22 @ 00:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0