Karaktären kan dra åt helvete

Nu är jag på riktigt svintrött på h*n
som vi kan kalla "karaktären".
Vi är så jävla osams att det slår gnistor.
 
Rättare sagt,världens värsta blixtoväder
ligger i lä om man jämför.
 
Jag tyar inte mer.
Jag ligger efter.
Jag VET att saker borde om inte 
nödvändigtvis vara helt klara,så
iaf mer än till hälften färdiga.
 
Dom ÄR INTE DET,och allt är den
förbannade karaktärens fel.
 
Karaktärens,klimakteriets och åldernojjornas fel.
SÅ kan vi säja,för egentligen är det en blandning 
av allt det där PLUS iof en jävla massa annat skit oxå!
 
Idag har jag inte lust att diskutera ens med mej själv.
Idag har jag inte (förlåt) lust att ge ER nån bild heller.
 
Vad jag däremot MÅSTE uppmana er att göra,och jag
ber er på det allra snällaste och mest ödmjuka sätt
jag nånsin kan:

SNÄLLA,lyssna på detta podavsnitt med Skäringer &
Mannheimer,Lyssna och TA in,för det är SÅ på pricken
och SÅ jävla exakt som jag själv hade kunnat säja.
(åtminstone mestadels,bortsett från att jag inte är offentlig)
 
Och på tal om mer negativa grejer,så regnar det här.
Det har regnat tamme fan hela natten typ.Jag har hört
smattret mot fönsterblecket och slasket från bilarna 
som åkt förbi utanför,och det gjorde mej knappast på
nåt bra tisdagshumör.
 
Imorrn blir det förhoppningsvis bättre,
Hej då!
 
Klicka på länken under så kommer ni till 
podavsnittet.Sitt i lugn & ro...lyssna,le och
skratta oxå men förstå allvaret i det hela!
 
HÄR
 
Jag ångrade mej.Ni får dagens ros för att ni orkade läsa.
KRAM ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0