Idag blir det lite blomster

Det är inte varje dag jag slänger in
bilder på blommor numera,så idag
får det bli lite såna.
 
Jag har varit skapligt duktig trots att
det faktiskt är söndag och vilodag,men
eftersom jag har den fula ovanan i.o.m
det satans kärringtillstånd jag befinner
mej i och slumrar till vid dumma tillfällen,
så spelar det ingen roll vilken dag det är.
 
Imorron hämtas en liten tårta,och faktum
är att den både innehåller jordgubbar i viss
form samt oxå ska få nåra ovanpå.
 
Jag var lite orolig ett tag,för igår fanns det 
inte en enda röd gubbe inom synhåll i affären.
 
Jävla skit tänkte jag,och inte lär dom väl leverera
såna en söndag.Garderade mej därför med persikor
för att iaf ha NÅT som dekoration.
Döm om min förvåning när Prinsen kom hem med 
en liten låda på fm.
Glad blev jag,för nog fan känns det roligare att kunna
överlämna en tårta som önskats med jordgubbar även
om beställaren sagt att det är okej om det INTE blir så!
 
Nåväl,nu ska jag suga det sista ur söndagens kvällstimme
och troligtvis blir det både gravering och receptfnul.
 
Sov gott därute,själv har jag en nyoljad golfläkt
och slipper både höra och tro att den ska flyga
all världens väg.
Jag hör bara det dova surret och lyfter på täcket
när den inbyggda "ryssvärmen" stiger mej åt både
kropp och knopp!
 
Hej då för nu!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0