Dagens mission

Jag är så glad att jag är svensk,skulle
jag ju inte alls skriva.
Jag är så GLAD att jag blev klar i tid.
DET vill jag säja.
 
Efter faktiskt dagar (om än inte hela) med
förberedelser och diverse fix,kunde jag runt
middagstid iaf leverera tre tårtor.
 
En smörgåstårta och två vanliga.
 
Visserligen inte världens snyggaste,för
ibland blir det inte alls som man tänkt
och föreställt sej hur jävla gärna man
än vill och hur goda intentionerna än är.
 
Ibland måste man tyvärr ska jag väl tillägga,
inse att det finns begränsningar.För hur mycket
jag dock önskar att jag kunde åstadkomma och
få till det så där ljuvligt perfekt,så kan jag aldrig
ens i min vildaste fantasi nå dit!
 
Nåväl,man kanske inte ska räkna med att kunna
allt,eller ens en fjärdedel av det man hade önskat
ATT man skulle kunna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0