Trött så trött så jävla trött i hela uppenbarelsen

Ärligt talat så fattar jag ju exakt VARFÖR
det är så förbannat segt att kallas Majso
när klockan drar sej mot tidiga kvällar.
 
Jamen hallå,kan man inte få normal sömn
om nätterna så är det väl helt jävla självklart
att en gammal tant blir som sega råttor efter
ett tag i vaket tillstånd typ.
 
Det spelar tamme fan ingen roll HUR mycket
jag säjer till mej själv på skarpen när jag ligger
där i soffan och halvslumrar,varm och kall om
vartannat och ryggjäveln värker värr än en
trasig bro i Shanghai!
Ameh ungefär så iaf.
 
Lagen om allts jävlighet upphöjt i tre miljoner
gånger femton D.Trump ungefär,så ni hajjar ju
att det INTE är okej.
 
Men iaf,nu har jag "vaknat" till ur segdvalan,så
med andra ord lär det bli som vanligt,ett evigt
snurr i "hamsterhjulet" även denna natt.
 
Ska bara släcka överallt,tvätta mej och borsta
tänderna tänkte jag.
Och så kom jag ju på att det inte uppdaterats
nåt här,så för säkerhetsskull loggade jag in
snabbt som fasen.
Att det inte kom nåt kul på pränt,det kan ni
inte skylla mej för.Skyll hellre på den eller
DET som uppfann medelålders skitkrämpor
OCH klimakteriebesvär hos kärringar som jag!
 
Sov gott ni som kan då,jag utkämpar väl ännu
ett nattligt osovande och jävligt enerverande
battle även denna söndagskväll!
 
Muntert?
Näe,men det ska det tydligen inte vara!
 
Gissa priset!
Begagnat,gammalt men dyrt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0