TGIF finally

Jag tackar idag mina osynliga men
ack så goda andar för att det äntligen
är fredag!
 
Nu kan det väl bara få bli en fortsatt
bra OCH härlig dag,va!?
 
Den började iaf med solsken utanför
fönstret,och det får mej alltid på bättre
humör och en med en skönare känsla
inombords.Såpass skön att jag faktiskt
satte fötterna (dom frusna) i kängorna
och tog mej en liten promenad.
 
Vissa påstår ju att längden inte har nån betydelse,
och ibland har jag en benägenhet att hålla med,för
huvudsaken var ju ATT jag kom ut,om så även bara
för dryga halvtimmen!
 
Det tårades i ögonen när jag lyfte blicken mot solen,och jag bara stod där och
lät dom rinna.Man måste befria sej själv och det som ibland ligger inombords
och skaver och vill ut.Vilket exeptionellt bra tillfälle att få göra det på detta sätt.
Ingen som går förbi och undrar VARFÖR man bölar.Iof har jag inga problem att
prata om sånt,men ibland orkar man inte ens ventilera sej själv.
 
Uttjänt,uppäten och bortkastat.
Förvisso är jag inte speciellt förtjust i bananer överlag,men det såg
så ledsamt,övergivet och sorgesamt ut där det låg.
För inte så länge sen hade det gjort nån på bra humör och
antagligen lite glad i magen,men nu,nu är det inget värt.
(jo,för maskarna kanske,men ni fattar)
 
En bit bort hittade jag iaf en K-brunn,och det är BRA!
K:et står nämligen för ku. !Och vad passar väl bättre 
en fredag än att man får lite KUL!
(ni trodde jag menade nåt annat va!Fy på er)
 
Men iaf,det dröjde inte länge förrän det
uppenbarade sej nåt kul OCH trevligt med
för den delen.
 
Nämligen lilla grannen aka "hurtbullen" ♥
Vilken jävla tur att jag gick förbi och fotade
den där K-brunnen,annars hade jag säkert
inte träffat på dagens "energiboost" och heller
inte fått den där välbehövliga kramen och
lilla kindpussen som värmde mer än alla
element i världen.
 
T.G.I.F ...nu fortsätter vi med ett leende
och så får ni ha en riktigt skön kväll oxå.
 
PUSS ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0