Och vart tog tisdagen vägen???

Jaa,det kan man ju spekulera i  förvisso,
men svaret på det är att tiden rann ifrån
mej och så stängde jag ner datorn släckte
i köket och hoppade i säng.
 
Såhär i efterahand med sedvanliga facit 
i näven kunde jag lika gärna suttit uppe 
till klockan tre inatt och då skrivit,men
nu gjorde jag inte det utan låg som en
osalig mask och vred mej i sängen istället.
 
Det är som om kroppen på nåt sätt vill ta
igen alla timmar den förlorat under täcket
senaste dryga halvåret,men när den väl
får en chans att göra det,så fortsätter den
småjävlas nätterna igenom iaf.
 
Jag blir fan inte klok på det här.
Men,om man betänker alernativen,dom
äckliga och högst obotliga sådana,då
klagar jag inte ett dugg.
 
Vad är väl förlorad sömn,deppighet och
allmänt dåligt mående i jämförelse med
alla cancerdiagnoser som ploppar upp
som svampar i ens närhet??
 
Svaret på den frågan är ju enkel:INGENTING!
 
Jag mår så illa inombords,blir rädd och
ofantligt orolig så fort jag hör det där ordet.
För att inte tala om hur lätt det är att bli
hypokondriker när man hör HUR vissa
c-diagnoser startat.
Dom behöver ju fasen inte ens ha med det
berörda området att göra.
 
Vem skulle t.ex misstänka att det är en hjärn-
tumör om det börjar som värk i benet???
Inte jag iaf,och troligtvis inte så många andra
heller,såvida dom inte har nära erfarenhet av
just det.
 
Nä fy usch och vidrigt är vad det är.
Kommer det nånsin upptäckas och tas fram
botemedel mot denna hemska sjukdom?
Jag menar celldelning i sej håller ju på
hela livet och HUR ska det funka med en
medicin isf??
 
Som ni märker är jag inte ens i närheten av
vare sej doktorsgrad,mikroskop eller laboratorie-
erfarenhet,jag bara spekulerar och undrar.
 
Undrar så skallen blir alldeles vimmelkantig och
hjärtslagen ökar dramatiskt i takt med att rädslan
växer sej starkare inombords.
 
Jag önskar att jag haft magiska händer med en
läkande kraft som kunnat bota ALLA sabla sjukdomar
bara genom handpåläggning.
Då hade jag haft ett kall större än universum.
 
Gode högre makt/kraft,det är INTE för sent att
förse mej med den gåvan.
Give it to me and do it NOW!
 
"Peace,love and health" ♥
Ha en fin dag ni alla ♥
 
STICK LÅNGT ÅT JAG-VET-INTE-VAR förbaskade sjukdomar och eländes elände!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0