När man går upp aptidigt en lördag

Oj så duktig jag var imorse,låg kvar
i sängen ÄNDA tills klockan var 4.50!
 
Jomenvisst,och då tassade jag ut i köket
och satt på första muggen kaffen.
 
På med datorn i med hörlurarna och sen
glodde jag på lite program jag inte hunnit
se.
 
Jomenvisst,och snart har jag alltså varit
igång 12 timmar!
 
Tror ni jag för den skull kommer somna
ovaggat ikväll,då tror ni HELT fel.
 
Jag träffade en kompis förut,så vi pratade
lite om det här med att inte kunna sova och 
då sa hon att hennes mamma periodvis har
samma problem.
Kanske inte samma som jag iof men hon
har svårt för att sova iaf.Och hon (mamman asså)
brukar kalla det för att ha "lakansskräck"!
 
Det har jag aldrig hört förut,lät ju ganska kul.
För egen del skulle jag nog benämna det
"täckesskräck" isf,åtminstone nu när jag typ
hela tiden slänger av mej täcket,drar på det,
kastar bort det och håller på så nätterna igenom.
 
Men som sagt och iaf,det här blev som ni
märker inte heller idag nåt kul på sidan!
Sorry dårå,det händer inte så värst mycket 
mer än att sömnen är kass och att jag käkar
lite kvarg,dricker mitt kaffe och känner mej lost!
 
Hoppas ni har det finfint trots detta och att
ni tar hand om er!
 
Ha,ha ha...hittade lite gamla foton,det här t.ex på mej & DLV!
Vad säjer man,det var INTE bättre förr,iaf inte för egen del.OMG!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0