Jag har oxå varit yngre,men det va längesen

Man fullkomligen älskar ju när ungdomarna
testkör sina bilar och ÄNTLIGEN hittar gas-
pedalen och bara den!
 
Och man gör lixom vågen och applåderar
hela tiden när dom gör det utanför MITT
sovrumsfönster sisådär strax efter midnatt
och nåra timmar framåt.
 
NOT!!!
 
Att det on top of hela skiten tamme fan
aldrig slår fel än att ljuddämparna oxå
är trasiga så det ekar SATAN inom en
radie av fem kilometer,DET kära vänner
känns alldeles fantastiskt i hela kroppen!
 
NOT!!!
 
Inte bli sur.
Inte hetsa upp sej.
Inte bli irriterad och förbannad.
Tänk på hur härligt det var när 
ungdomen spritte i kroppen och
allt adrenalin skulle ut.
 
Visst då,men FAN INTE varenda jävla
natt och definitivt INTE rakt nedanför
mitt sovrumsfönster som sagt.
 
Bita ihop eller bryta ihop,jag vet faktiskt
inte vilket som är bäst och enklast om jag
ska va riktigt ärlig.
 
Näe,jag känner nog mer för att ge igen.
På mitt eget lilla vis.
 
Jag ska banne mej åka hem till marodörerna
precis när dom somnat in och sen ska jag
hoppa i sängen hos dom och samtidigt hälla
en hink ISKALLT vatten rakt ner i plyetet samtidigt
som jag vrålar full full hals:
"Pensionärer är vakna tidigt och vill oxå leka ibland"!
 
Hämnden är ljuv typ!
 
Fast,enklast är nog att leta fram luftgeväret
och skjuta hål på däcken från mitt fönster
lite snyggt gömd bakom gardinen.
 
He,he...gasa bäst som gasar sist!
 
Snorungar där!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0