I väntan på Wille

Egentligen borde jag ha graverat
från tidiga morgon idag eftersom
jag får övernattningsgäst sen,men
så kom jag på att jag faktiskt lovat
finaste Mia att göra pistagepraliner.
 
Hon fyller nämligen år på fredag och
ville ha att bjussa på.
 
Vad gör man inte för sina vänner lixom.
Vänner som ALLTID ställer upp för mej
vad det än må vara.Såna ska man va
riktigt rädd om,och har man en så simpel
önskan som lite pistagepraliner till sin
födelsedag,ja då funderar man inte-
man bara fixar´t!
 
 Ska bara pimpa till dom lite till,sen kan dom hämtas.
 
Nu ska här förberedas lite inför
Willes ankomst.Kyckling till kvällsmat
har han önskat så det ska jag ta fram.
 
Och har jag inte helt fel i min gissning,
så vill han nog allrahelst ha makaroner
till,så det får vi koka oxå vartefter.
 
Ha en fin onsdag vetja,här har den iaf
börjat skapligt effektivt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0