Vuxentorsdag följs av barnbarnshelg

Det där lät ju lite halvkul ser jag nu.
"Vuxentorsdag"...nästan som att jag
skulle ha spenderat den i "ormgropen" 
eller kanske dansat runt stången i vardags-
rummet hela gårdagen.
 
Det gjorde jag INTE ska väl förtydligas.
 
Däremot var jag och prinsen i Linköping
på en föreställning som det så fint kallas.
 
Vi såg nämligen Johan Glans och hans "World tour of the world" och hade
det riktigt jävla kul i över 60 minuter.
 
Det var en kombinerad jul & födelsedagspresent
han fått av sin ena syrra.
 
Vi hade extremt bra platser lite över den samlade massan på lilla balkongen.
 
Lite synd om dom som satt bakom bara,som fick se min 
otroligt fula snabbuppsättning av håret där nån medelålders
och satan så märklig virvel eller kanske delning av håret
givit sej tillkänna.
 
Fast om ska va riktigt petig så hade jag det fanimej värre,för
den madame som satt snett bakom mej skrattade hysteriskt
HELA jävla tiden.Johan behövde typ bara säja första stavelsen
i varje mening så brast hon ut i nåt märkligt och väldigt gällt
primalskratt!
Dålig andedräkt hade hon oxå som sur mjölk på den gröten!
 
I övrigt ger jag fem februaripinnar av sex möjliga!
 
Nu har jag som vanligt inte sovit alls
vidare bra,och kommer förmodligen 
inte göra kommande nätter heller.
 
Jag kommer sova som vanligt inte alls fast
kanske ännu lite lättare,för idag får jag helg-
besök av inte mindre än TVÅ små gossar.
 
Wille &  Lewi ska nämligen hänga med sin mormor
när deras föräldrar åker på SPA hela helgen.
 
Gissa vilken tant som kommer vara skapligt slut
i barnbarnshjärnan framåt söndageftermiddag?!
Just det...jag!
 
 
 
Trackback
RSS 2.0