My Valentinegift for my prince

Jag är ju som sagt av den åsikten att man
kan ge saker ELLER av sej själv inte BARA
på alla hjärtans dag,och brukar oxå se till
att hålla det.
 
Man behöver inte nödvändigtvis gå på det
kommersiellt presentfixerade,man kan ju
faktiskt ta av sin tid och se till att det blir
"Nåt" som kommer av det.
 
Så fick det bli igår till prinsen,jag är så jävla
trött på att köpa Anton Bergmarsipan och
After Eightchoklad till honom eftersom det
är i stort sett det enda han gillar i form av godis.
 
Istället tog jag och la lite tid i köket.
 
Slängde därför ihop en liten kärlekspizza med extra mycket ost.
Vägen till mannens hjärta tar ju som bekant väldigt ofta en avstickare vi magen.
 
Nu blev det förvisso ingen fancy rätt som synes,
men ibland är det enkla bäst OCH godast,och
den fick faktiskt högsta betyg.
 
Idag har jag haft besök av lilla Mia pluttan så
vi fikade och snackade ikapp det vi inte hunnit
säja varann.Fattar inte varför tiden,veckorna och
ja månaderna ska rulla på i sån extrem fart.
 
Helt plötsligt är det väl sommar igen kan jag tro.
Åtminstone om man går ut nu när det nästan 
känns som vår i luften.
 
Man önskar ju för allt i världen,att det INTE ska
komma mer snö och skitväder även om man
hajjar att så är fallet.
Minst femton bakslag kommer det säkert bli utan
att ta till i underkant.
 
Men som sagt,en dag i taget så kan vi snart fira
midsommar och fara ut till sjöss igen.
 
SOM jag längtar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0