Mjau

Idag har jag fullt upp med fiber-
snubbarna som springer kors och
tvärs och hit och dit här mest hela
tiden faktiskt.
 
Just nu väntar jag på att "Pablo" ska
komma,det blir säkert roligt och så.
Han kanske kan lära mej lite utrikiska
om inte annat.
 
Som sagt,jag öppnar dörren och har det
som främsta uppgift och hoppas vid dom
berömda gudarna att det blir klart idag OCH
att det inte blir en massa strul nu när dom
små fibertussarna far runt i kablarna.
 
Än har jag inte bestämt mej för vilken eller
vilka leverantörer som får den stora äran att
signa mej som kund framöver.
 
Det är ju fan en snårig djungel det här med
bredband och tv-kanaler.
 
Det jag gillar mest (eller tvärtom),är en av
dom stora bolagens falska marknadsförings-
grej,nämligen:
"Helt kostnadsfritt kan du en gång i månaden
byta kanaler mot en kostnad av 35 kr"!
 
Sånt är ju verkligen jättebra menar jag.
Gratis till en kostnad av 35 spänn!
 
Måste fråga hur fan dom tänkte om dom nu
gjorde det överhuvudtaget,och sen får jag
väl ta och anmäla dom alternativt deala till
mej nåt bra OM jag väljer dom.
 
Men iaf,"Mjau" va det ju jag skrev i rubriken
och det syftar på en tavla jag gjort.
En textad alltså,inget strul än (peppar,peppar)!
 
Det återstår bara lite spraylack,sen kan min fd
granne hänga upp den hemma hos sej.
 
Och på tal om hemma,så tänkte jag nu förbereda
lite inför kvällen med käk och så.
Om jag äter nåt återstår att se,det smakar lixom
inte ett skit nu i.o.m den sega förkylningen.
 
Ja,ja...prinsen ska iaf få ett par tuggor eller fem!
 
Kram & fredagsnyp! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0