Jag sliter mitt hår och gråter en skvätt

Så jävla tradigt!
Så fruktansvärt trist!
Så in i norden enerverande och
SÅ satans energikrävande det ÄR,
att inte kunna sova ordentligt nån
jävla förbannad gång!
 
Förlåt mitt språkbruk,men det känns
som om det brinner i "peruken" på
mej nu,det lilla som finns kvar alltså!
 
Hoppade i säng runt 00.30 inatt,kollade
lite på tv och stängde väl av den runt 1.30
eller så.
 
02.12 klarvaken och sen var det lögn i
helvete att ens försöka lura ner ögonlocken.
 

12 minuter senare kunde jag
inte låta bli att föreviga eländet.
 
Inte för att det hjälpte,bara för att
att ha nåt konstruktivt att göra.
 
Var i valet och kvalet om jag skulle
tassa upp och sätta på kaffet,men
satte på tv´n och glodde lite på
"Gåsmamman" istället.
 
Sen blev det ytterligare ett program och
när uret visade 05.20,då puttrade bryggaren
så fint i köket!
 
Ja,och nu sitter jag alltså här,en lördags-
morgon i början på februari.
 
Funderar på att kladda ihop en deg och
baka lite.Kan ju lika gärna va en smula
effektiv såhär på morronkvisten menar jag.
 
God morgon & hej på er.
Hoppas eder dag blir finfin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0