Imorron är en annan dag,igår är historia

Ja,ja...jag vet att jag inte slank in här igår,
men det fanns lixom inget att skriva om.
 
Jag hade iof besök av rörmokar´n som
äntligen fixade ett av mina struliga element,
och så kom "Lilleman" för att hämta sin Iphone
som ju mamman hade fixat åt honom.
 
Däremellan köpte jag lite mjölk,pratade med
"Mellan" en stund,målade på en tavla som jag
inte vet om jag skratta eller gråta åt.
 
Ibland vill man så jävla mycket och kan se
framför sej inuti skallen PRECIS hur man
skulle vilja ha det,men sen när det väl kommer
till att "skapa" motivet,då blir det bara pannkaka
av alltihopa och man kan fan inte fatta hur i helvete
man tänkt.
Men framförallt,HUR FAN kunde jag tro att JAG
skulle kunna få till det "så"!
 
Ja,ja,man kan ju inte va halvda´n på allt här i världen!
 
Jag har för övrigt ytterligare ett projekt på G.
Det är iof ställt åt sidan en stund,för jag känner
inte för att stå och borra satan just nu.
 
Det där hinner förvisso ändra sej ganska snabbt,
jag är ju som bekant skapligt flyktig av mej.
Faktiskt om jag ska va riktigt ärlig,så är det nog
en av mina styrkor när jag tänker efter.
 
Nåväl,nu ska jag inta lite förmiddagskaffe och fundera
på HUR jag tar mej vidare i "tavelhistorian",och så MÅSTE
jag posta ett kort till en kär vän.VIKTIGT!
 
Och fan ta postverket om dom inte levererar det imorr´n,då
blir jag fasligt arg och besviken på dom.För på fredagar ska
man vara glad,så det så!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0