Ursäkta en deprimerad människa

Jaha,så kom det då...
Det vita helvetet uppifrån!

GAH!
 
Jag blir aldrig så låg och totalt sänkt
som när jag kliver upp,tittar ut och ser
att marken är täckt med snö.
 
Varför lixom?
Till vilken nytta alls?
 
Ingenting blir ju vare sej bättre eller
roligare av snö.Och dom som påstår
motsatsen,dom har jag väldigt svårt
att förlika mej med.Tyvärr.
 
Jag fick helt enkelt sätta fart och packa
ner chokladbollarna jag rullade efter
midnatt och slänga in dom i frysen.
 
Seasaltchoklad och mixade choklad-
fingerkex samsades systerligt i smeten.
 
Och eftersom jag provsmakade en liten,liten
gnutta,kan jag försäkra er om att det var en
riktigt superb kombo.
 
Nu väntar lite matlagning.Jag har nämligen
lovat "Lilleman" att han ska få lite käk när
han kommer hit sen.
Man kan ju inte BARA stå och göra godis vetja!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0