Snart är gröna julen slut,slut,slut

Jaha ja...då har man återigen
klarat av ett par juliga dagars
firande med diverse käringar.
 
Julafton spenderades på hemorten,
och juldagen d.v.s igår begav vi oss
lite mer norrut till prinsens släkt.
 
Nedan kommer ett gäng bilder,så har
jag klarat av den biten oxå.
 
En riktigt god fortsättning kära ni,
idag ska jag bara såsa runt här hemma
och endast slänga ihop en liten men
jävligt god "Jansson".Jag har nämligen
inte ätit nån sån sen förra julen.
 
Puss på er ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
"Storas" jultårta med vintertema!
 
 
Prinsen fick den här av mej ♥
 
Jag fick förstås fina klappar oxå,bl.a detta:
 
Samt hyllförvaring.TACK barn och barnbarn ♥♥♥
 
JULDAGEN STOCKHOLM:
 
Mitt lilla julgodisbidrag till 08.orna!
 
 
 
Vildsvinsskinka...mycket god!
 
Tomtens "stand in" på Långholmen.
 
 
 
 
 
 
Prinsens plojklapp från lillbrorsan!
 
Prinsens och min julklapp från
mamma/svärmor.
 
Och från pappa/svärfar.
 
Tack ALLA inblandade från här till
lite norrut för en väldans trevlig,god
och härlig julafton och juldag.
 
Tack för alla fina saker och för umgänge.
Nu går vi åter mot ljusare tider och om en
vecka typ,är det dax att ladda för påsk och
inte minst MIDSOMMAR.
 
SOM jag längtar efter mera grönska,fågelkvitter,
barfotaliv och utesittarkvällar med ljumma vindar.
 
Kram ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0