Mini & jag

Idag har Lewi och jag hängt ett
tag medans brorsan och föräldrarna
hade lite ensamtid i Kolmården där
det nu är sagojul.
 
Äta lite päron i soffhörnet var
inte så dumt.Där har för övrigt
brorsan suttit många gånger oxå.
 
Den här ungen har dock mer
myror i brallan än brorsan,så
det blir inte så värst långa stilla-
sittande stunder.
"KOM NU MORMOR"!
 
Dagens "lilljulstårta" hämtades och
allt flöt på som det skulle.
 
Sen gjorde vi chokladbollar,och Lewi
var förstås tvungen att få "bippa".
 
"Ska jag ta på den här kladdiga klumpen"?
Näe,jag äter upp den istället tycktes Lewi
tänka,och det gjorde han oxå.(åt upp alltså!)
 
Förklädet VAR på,en stund innan iaf.
Och äntligen stod han still såpass länge
att jag kunde knäppa nåra liknande bilder 
som dom jag tog på Wille i köket när han var
i samma ålder.
 
Sötbröderna ♥
Nästan så man vill äta upp dom,SÅ
gosiga är dom ♥
 
Nu är det kaffedax,klockan har ju
inte slagit midnatt än vetja!
 
Puss & sen lördagskram på er ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0