Lilljulsträffen anno 2017

Ursäkta mej att jag ligger lite efter
i uppdateringen,men satan vad jag
ÄR efter i både kropp och knopp.
Mest knoppen just nu faktiskt.
 
Helskotta vad jag bara vill trycka på
the reset button och börja om med
lite fräsch hjärnaktivitet.
Det hade förvisso inte skadat alls med
en ny kropp heller om jag fick önska.
 
Jag menar,vissa önskar sej ju miljarder
och lyxbilar och chabbychichem typ.
Jag vill fan bara ha en fungerande kropp.(oxå)
 
Men iaf årliga "lilljulsdejten" var det.
För att inte bli långrandig såhär mitt
i natten när det ÅNYO blivit onsdag,
i julveckan dessutom,så var det Ullis
och lilla jag som sammanstrålade här
igår (eller rättare sagt i förrgår) den
18 dec.för umgänge och PRAT i kvadrat.
 
Jag bjussade på supersmarrig kycklingpaj,
som är så god att man nästan svimmar av
smakglädje.
 
I år hade vi inte nån paketlek,däremot hade
naturligtvis madame med sej halva Sveriges
samlade julklappar till moi!
(hon fick förstås lite av mej,allt annat går fetbort)
 
Det här OCH...en prenumeration på
14 nummer av en veckotidning!
Ameh för fan rent ut sagt,hon är ju
inte klok Madicken  Ullis!

Att timmarna rullade på var ju inget
märkligt når det gäller oss,men när hon
åkte hem vid 21 tiden efter att ha kommit 
hit redan 13.40 ca och det kändes som om
det gått max ett par timmar....då undrar man
lite lätt hur fan det funkar med tidsuppfattningen!
 
Idag har jag gått om inte på knäna men
väl på halvseg trefjärdedelsfart.
 
MEN,jag tog mej iaf tid med en jättebra
grej,fast det berättar jag om nästa gång.
Nu ska jag nämligen ta mej lite nattkaffe
och skriva ikapp i dagboken (dagkollegieblocket).
 
Det är MYCKET nu fastän jag inte alls som
förr om åren bryr mej en hundradel om vare
sej julstress eller annat som hör det till.
 
Övergångsåldern mina vänner,den satans,
förbannade,jävla idiotiskt tragiska dårskapen
som har med den att göra (i mitt fall).Jag som
tydligen inte kan få nog med skit av det som
har med s.k "kvinnosaker" att göra...DET tar
fanimej och hans moster totalt knäcken på mej!
 
HATAR´T  HATAR´T H A T AR ´T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0