Kvinnor kan...oxå!

Gu´ så skönt,nu är det gjort för
den här perioden.Däckbytet alltså.
 
Och enkelt är det oxå.Helt onödigt
att lämna in på verkstad när det bara
tar typ en kvart och sen är det klart.
 
Om man bortser från värken man får
som belöning en vecka efteråt,men ändå.
 
Jag har ju ont annars oxå så lite extra
härdar väl bara tänker jag och sparar
även en slant genom att själv vara allra
bästa dräng.
 
 
 
Nu ska jag bara få upp värmen i skinkorna,
för satan så kyligt det blev om röven när jag
satt därute fastän det gick fort.
 
Långkalsonger hade iof varit att föredra,men
brallorna har tydligen krympt för det var knappt
jag fick upp blixtlåset!!!
Nu finns det ju världsligare saker att hetsa upp
sej över som tur är.Som att jag glömde köpa
vit sirap förut t.ex.(jävla klantigt och irriterande)
 
Nu måste jag använda socker istället och det
känns INTE bra!
Aldrig får man känna sej riktigt nöjd.
 
Ja,ja...bilen blev ju glad iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0