Hur fan kunde jag glömma!!!!!!!!!!!!

För tusan,bloggen fyllde ju år igår.
 
Prick den 4:e december 2008 skrev jag
mitt första trevande inlägg.
 
NIO år,det hade jag väl aldrig i livet trott.
Jag hade väl kanske tänkt mej ett år eller
möjligen tre,MAX!
 
Nu måste jag väl ändå fortsätta så det får
bli tioårsjubileum innan jag slutar för gott.
 
Sen kanske jag blir youtuber eller varför
inte influencer.Det är ju så jävla poppis
och fränt och inne och jag vet inte allt.
 
Såvida det inte uppfunnits nåt helt nytt
och fancy på mediafronten vill säja.
 
Jag kan ju annars bli "avskräckare" och
bara posta fula bilder som omväxling till
allt perfekt och retuscherat.
 
"My real me"
"Who cares"
 
Det finns ju fan branscher och kanaler för
precis ALLT så why not.
Den som lever får se!
 
Men iaf:
GRATTIS en dag i efterskott lilla bloggen,nu
går vi in på tionde året du & jag!
 
HURRA!
 
Bildresultat för celebration
 
(bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0