Barn,barn...barnbarn

Barn,är inte det engelska för ladugård?
Nu menar jag ju barn som i ungar och
barnbarn som i min unges ungar.
Ja ni hajjar!
 
Men iaf,imorse traskade dom in i hallen
runt 7.15,och sen hängde vi tills på em.
 
Alltså,jag fattar inte hur hon Jackson som
fyllda femtio orkar med att ha småbarn!
Själv blir jag ju helt galet slut efter att ha
sysselsatt både dom OCH mej själv ett
antal timmar.
 
Faktum är att jag nu såhär en stund före
midnatt är tokslut,så ni får bara lite bilder
utan text idag.
 
Och vet ni vad?
Imorr´n är det barnbarnsrepris.
 
Då har jag lovat Wille att vi ska baka "andra bullar",
nämligen lussebullar och inte småkakor som idag.
 
Gissa vilken mormor som kommer somna UTAN
vaggvisa imorronkväll?
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0