Tvätt och fix inför det som komma skall!

Visst är det väl jävligt trist,för att
inte säja jävligt korkat,att det inte
längre finns nån torkställning ute
när det är så jädra bra torkväder.
 
En torkställning om för övrigt MOI
införskaffade och betalade back then.
 
Men näerå,inte fick den stå kvar när 
det byggdes fler lägenheter här.
Den drogs däremot upp och sen låg
den bara där på gräset tills det typ
började växa mossa på den.
 
Och så gjorde den ju VERKLIGEN nytta!
NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
SÅ,jag fällde ihop den och la bort den så
man inte snubblade över den,och ja,sen
försvann den upp i tomma intet efter ett
par månader.I april närmare bestämt.
 
Joråsatte,och nu får man hänga tvätten
inne och då luktar det ju inte alls lika gott
som det gör om den fått fladdra i vinden
ute i solen.
 
Men iaf,nu har jag tvättat och ställt på
tork i min s.k gymsal.
HAHAHA HAAA,det gymmet som kanske
kommer intas och gymmas på om ett par
tre år eller kanske TIO.
Man ska icke överdriva eller jäkta på såna
känsliga OCH viktiga grejer.
 
Som sagt,när tvätten sen torkat ska den vikas
och läggas ner,inte in.
 
Framöver kanske ni fattar.Tills dess hoppas
jag att allt flyter på och så.
 
Puss på er ♥
 
Dagens gnägg på det,fast i tystaste laget kanske,eller efter att det idisslats lite.
Vafan vet jag lixom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0