Offside

Precis SÅ har jag agerat lite nu.
Varit en smula offside,och jag
vet inte riktigt vad det beror på.
 
Antagligen för att jag velat det.
 
I förrgår däremot,då hade lilla jag
namnsdag och blev bjuden på Karin-
fika av en god vän.
 
Vi hade strax innan faktiskt slurpat i oss varsin glass
oxå,så systerligt delande av kaka blev alldeles perfekt.
 
Vi strosade sen runt bland dom små husen och hade det mysigt.
 
Senare på em blev det påtår hos den här lilla mannen & Co,för
att avslutas med tretår med "Lilleman" i ytterligare en annan stad.
 
 
Idag är det fredag IGEN,för precis som jag
alltid brukar skriva,så verkar det typ bara
vara måndagar och fredagar i veckan numera!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0