Man tar vid där det slutade sist

 
Den lille och den störste igår då det vankades lite umgänge.
 
Det byggs ut och om,läggs till
och piffas upp hos "Stora" & Co.
Därav bakgrunden där ena köksväggen
rivits för att öppnas upp mot uterummet
som ska innehålla SPA-del och matplats.
 
Det grillades och pratades och augusti visade sej från sin varmaste sida när
älsklingsUllis hennes Stefan och de två vovvarna kom.
 
Ullis som är en jävel på att skämma bort ALLT och ALLA kom med presenter
som lämnades ut till stora som små.
 
Man hade lätt kunnat tro att det var födelsedagskalas upphöjt i 100...OMG,
den kvinnan alltså.Totalt hämningslös när det gäller att GE ♥
 
Wille och Theo busade runt.
 
Lewi jagade efter så gott han kunde men hann inte riktigt med i svängarna.
 
Stefan och Akilles hängde lite vid grillen,och jag märker mer och mer hur uttjänt
min stackars kamera är,dessa svarta kanter gör mej skogstokig.Tyvärr finns det
inte utrymme för införskaffande av nån ny nu!!
 
Theo tog sej lite powernaps hos bästa matte emellanåt,för när man är liten
får man sitta i knät och bara ha det ljuvligt.
 
Sen bytte han knä och satt hos Prinsen som inte hade nåt alls emot att gosa.
 
Sen fick även JAG en liten knähund som ville "nosa in sej".
 
 
NATURLIGTVIS fick även jag presenter av älsklingsUllis ♥
"Du får det här till att börja med",så sa hon! (föd.present)
 
Vaddå till att börja med sa jag!?
Nu får du ge dej,det här är MER
än nog och jag vill inte veta av
att det ges mer.
 
Vi tar alltid vid där det sist slutade,för
även om vi varken hörts eller setts på
jättelänge så känns det alltid som vore
det i förrgår and I LOOOVE IT ♥

Tack alla för igår,jag är mätt,glad och så belåten!
 
 
 P.s:Tack oxå "Mellan" för fika och fix tidigare under dagen ♥
Vi tar "resten" sen U know ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0