Jag blir fan bitter snart...på riktigt!

VARENDA jävla natt runt 01 börjas det!
 
Då kör Epatraktorligan på MINST fem bilar
sitt race PRECIS utanför mitt sovrumsfönster.
 
Jag fattar väl att det är jättekul med bilar och
motorer och hela den biten,men MÅSTE man
köra mellan husen MITT I samhället med trasiga
avgassystem så det ekar till Jukkasjärvi...typ!!!?
Och ALLTID på nätterna när allt annat är tyst!!!
 
Ärligt talat,har inte deras föräldrar pratat med dom
om normalt uppförande och att visa respekt,eller
har ingen av dom nåra "hästar hemma" bortsett
från dom ynka som finns under huvarna???
 
Jag menar,att har man kommit upp i en ålder av iaf
16-18 år,då BORDE det väl åtminstone ha gått in NÅT
av vanligt och sunt förnuft vad respekt mot andra
anbelangar....eller???
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0