Varför gå till sängs överhuvudtaget?

Den här veckan so far,går fanimej
till historien om man ser till hur
lite mina ögonlock slutits sammanlagt!
 
Orka!!
Jag fattar inte HUR man orkar med
att blunda så jävla lite.
 
Denna natt var extra extrem om man säjer så.
Duschade och tvättade håret efter 22 igårkväll
och var väl klar efter dryga halvtimmen.
(jag "raggarrakade" mej och fotfilade lite oxå)
 
Sen intog jag nattmedicinen,rastade Cindy en
sista gång och styrde upp lite innan tänderna
fick sin omvårdnad och kom väl ner under täcket
vid midnatt typ.
 
Slötittade lite på tv och väntade på att det EVENTUELLT
skulle kännas lite grusigt i ögona,men näe fan,inte ens
ett förfluget litet microsandkorn kändes av trots att jag
verkligen visualiserade och bad högt!
 
Halv två släckte jag emellertid ner och sen tror jag
att det kändes lite halvfladdrigt i ögonlocken strax 
efter två,men jag är inte helt säker.För 02.20 påkallade
Cindy min uppmärksamhet i form av smågnäll OCH
ett öronbedövande kurrande från hennes mage!
 
Jaha!
Upp ur sängen igen,på med kläder och ut med henne
tio minuter ungefär så hon fick KÄKA SITT GRÄS och
lugna magen någorlunda!
 
Ut igen vid 3 hugget och sen la jag mej PÅ täcket
utan att klä av mej!
Visst då,och 5.25 var jag uppe för gott igen!
 
Lite morgonkaffe och dator,bryggde en termos kaffe,
bytte om och drog sen mot metropolen Norrköping
för en personlig "underredsbehandling",eller om man
ska va petig:"underredsundersökning"!
 
Alltså,för att tala klartext,cellprovtagning som alla
kvinnor från 23 års ålder blir erbjudna och som
nu oxå är gratis,det är väl iaf ett förskräckligt fint
erbjudande att få.
Men jag blir uppriktigt sagt bedrövad när jag hör
hur många som sällan eller faktiskt ALDRIG går
och tar del av detta.
 
Visst,det kanske inte känns så speciellt kul att 
ligga där med benen och spreta spritt språngande
naken på underkroppen,men om man betänker
att det tar max 10 sekunder och INTE alls känns
om man bara slappnar av,så är det ju iaf en otroligt
"billig" investering i sej själv med tanke på vad som
KAN utvecklas om man INTE gör det.
 
Bit ihop och SEN,knip ihop...klart!
 
Nu hoppas jag verkligen att testet ser fint ut och att
det inte finns minsta tillstymmelse till cancer där.
 
PUNKT!
 
Men iaf,sen träffade jag "Mellan" så vi hade en liten
kaffestund i bilen på morgonkvisten.Smakade så
jävla gott efter väl utfört benspret må jag säja =)
 
Tak över huve´t hade vi och inte bet den kalla vinden våra kinder heller.
 
Sämre KAN det vara,trots dålig nattsömn!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0