Jag ska nog skrapa ihop till en lott idag!

GUESS WHAT.....
 
Exakt klockan 17.51 igårkväll bankade
det på min dörr,och GISSA vem som
stod utanför om inte.......tada,tada,tada:
R Ö R M O K A R E N!!!
 
Alltså,FATTA att mitt samtal för en jävla
gångs skull tog skruv och att det faktiskt
hände nåt....SAMMA DAG!
 
I ärlighetens namn har jag inte riktigt hajjat
än att det verkligen har hänt.
 
Nu har jag fungerande kallvatten i kranen,
OCH hör och häpna även varmvatten när
jag vrider reglaget åt andra hållet.
 
Ett fucking "hallelujamoment" en tisdag!
 
Jorå,än är det visst lite "go" i kärringen eftersom
jag tydligen kunde få fram budskapet.
Lite synd bara att man MÅSTE "ta i" för att det
VERKLIGEN ska "gå in" hos vissa.
Jag tycker ju egentligen inte att det ska va nödvändigt.
 
Men med facit i hand verkar det som att "vissa"
uppenbarligen inte förstår eller tar till sej när man
pratar vänligt och är korrekt ut i fingerspetsarna.
 
Vilket ju i sej är både sorgligt och märkligt.
Men,men,nu är det som det är och just nu
skiter jag faktiskt helt i HUR det gick tillväga
denna gång,jag är bara glad över ATT det
funkar nu!
 
Lite synd om rörmokar´n bara som behövde
jobba över såpass länge.
Nu fick han dock en kram OCH förklaring av
mej,så jag tror nog han förstår OCH har visst
överseende.
 
Kram på er,det är onsdag ♥
 
Happy wednesday-Majso! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0