Tisdagsfejsen i torsdagsfokus♥

Jomenvisst då,det föll sej som så att
jag barnvaktade två små herrar igår,
då deras föräldrar hade en predate
med prällen som ska hälla vatten i
Lewis hår om ett tag.
 
Så fort vi blivit ensamma hemma stajlades grabbarna om till pyjamas.
Wille fick en nektarin som jag delat och kollade på barnprogram en stund.
 
Lewi fick då näst sista kvällsmålet
i mitt knä en bit därifrån.
 
Han var som vanligt glad och nöjd och ännu bättre blev det med mat i magen.
 
Wille bad sen om att få ha lillebror nära och det fick han såklart.
 
Lewi fattade inte ett skit,och det var väl inte så konstigt med tanke på att
han fick bakre platsen!
 
Jag frågade om han inte kunde få
ligga framför Wille,men fick då till
svar:
"näe,för då ser jag ju inte paddan"!
 
Snällaste,finaste storebror,alltid med en vänlig klapp och snälla gester
till sin lillebror ♥
Det känns riktigt rött i hjärtat när man
ser hur han behandlar Lewi,alltid så
hjälpsam och beskyddande!
 
När jag sen parkerade hemma,visade tempen härliga 20 grader,och jag kunde
åter konstatera att jag älskar det här vädret.
Måtte det få fortsätta,minst fram till julafton eller så.Helst för evigt!
Då slipper jag flytta utomlands och börja rensa bland alla mina grejer
som ska med isf.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0